پـلاکــ1ــــ


اولش بگم به خوابم نخنیدن ها :دی

این خواب رو یه مدته مرتب میبینم نمیدونم چرا /: !!!

خواب درخت مارمولک ||||:

ملت چه خوابهای میبینن ما چی خوابی واقعا (((:


وقتی خیلی بچه بودم یه روز که تو باغچه با پسر خاله و دختر دایم اینا بازی میکردم 

پسر خالم یه زنبور رو کشت من خیلی ناراحت شدم 

رفتم زنبور رو چالش کردم پسر خالم گفت دیونه چکار میکنی گفتم چالش کردم درخت زنبور بشه 

الان هر وقت منو میبینه میگه خب درخت زنبورت سبز شد مسخره ام میکنه 

دستی دستی اثباب شادی  خانواده کردیم خودمون رو ((((:

دوران کودکی پراز خنگ بازیه کاش هیچ وقت بزرگ نمیشودم...



  • مر یمی

نظرات (۳)

خخخخخخخخ منم ماهی خاک کردم:-)
اما کسی چیزی بهم نمیگه, خوابای من اشوبه:-\
پاسخ:
((((:
 
این نشون میده ما دختر بچه ها دل مهربون و احساساتیم :دی
والا(((:

خوابهای سیاه و سفید و برفکی هم هست !
ولی این یکی عجیبه واسم !!!!!
مارمولک؟؟؟!!!
درخت زنبورت عسل هم میده؟؟ ;)
پاسخ:
عجیبه نه (((:
((((=
درختش بخاطر گرمای شدید خشک شد ((((:
خخخخخخ
آخی نازی
منم از این کارا میکردم
پاسخ:
^_^
:دی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">