پـلاکــ1ــــ

یکی از دوستام زمان مجردی چند سالی با یکی دوست بود 

خیلی بهم وابسته شده بودن ولی یه اتفاقای افتاد که نشد ازدواج کنن

بعد یه سال دختر ازدواج میکنه ولی تمام فکر و خیالش پیش اون پسر بود 

و به شوهرش بی محلی میکرد حتی وقتی که دخترشم بع دنیا اومد هنوز رابطه سردی 

باهاش داشت

امروز که باهم حرف میزدیم میگفت از اشتباهات دوران مجردی اینکه با کسی دوست باشی

صد در صد تو زمان متاهلی کم میاری همش میگی اگه اون الان بود چی میشد اگه اون شوهرم بود 

خوشبخترین زن دنیا بودم همین حس و حرفا باعث میشه رابطه سرد بشه

دوستم میگفت  خیلی به شوهرم بد کردم  الا ن دارم جبرانش میکنم ولی حسم میکنم 

بدترین کار ممکن رو در حقش انجام دادم 

کاش  هیچ وقت با قبلی دوست نبودم انگار یه جورای به شوهرم خیانت کردم



##به نظر من هم دختر هم پسر تو دوران مجردی نباید  با کسی رابطه عمیق داسته باشن 

چون تو یه دوره ای هر دو بد ضربه میخورن و از احاظ رو حی افسرده  میشن 


  • مر یمی

نظرات (۱۰)

با این رابطه ها به شدت مخالفم
درسته...
پاسخ:
منم همینطور(:
موافقم
پاسخ:
منم(:
  • مستر نیمــا
  • حیف که دیر میفهمن!!
    حیف که اصرار دارن همه اینو خودشون تجربه کنن!
    پاسخ:
    بله واقعا حیف!

    به نظر من کلا نباید با جنس مخالف رابطه داشته باشند،چه عمیق چه غیر عمیق.
    پاسخ:
    قبول دارم  هر دو درست نیست..
  • پرستوی مهاجر
  • سلام
    واقعا درسته
    چرا عاقل کند کاری که باز اید پشیمانی
    پاسخ:
    سلام
    یه اشتباه فراموش نشدنیه
    تو اون زمان عاقل نبود /:
    حالا هرچی آدم میگه مگه گوش میکنن؟؟
    :|
    کاش همه کسایی که الان درگیر این موضوعن، هرچی‌زودتر به اینی که گفتین پی ببرن....
    :(
    پاسخ:
    کاشکی /:
    ولی مگه قبول میکنن همه میگن نه ما اینطور نیستیم||:
  • فاطمه غلامی
  • الحمدلله که خودش متوجه شده و در مسیر صحیح در حال جبرانه
    خدا آخر عاقبت اونایی که کارشون به ناکجااباد میرسه رو به خیر کنه
    +
    نظر نعیمه خانم
    پاسخ:
    اره خدارو شکر فهمیده هر چند دیر !

  • بای پولار
  • منم همچین موردی رو می شناسم توی دوستام. البته ایشون پسر می باشند.
    خیلی بده، واقعا خیلی بده. من همش دلم به حال اون شریک بیچاره ی زندگیش می سوزه. خب نمی تونی از ذهنت بیرونش کنی چرا ازدواج می کنی. تا آخر عمر بشین با فکر همون بسوز و بساز...
    پاسخ:
    درسته خیلی بده ):
    تازه اینا کارشون تو دوران ارتباطبه جاهای بیخ دار کشیده نشده.
    اگه اون جور می شد بعد از این ورم این شوهر بالفعل، یه چیزی ش باشه که باید خر آورد و باقالی بار کرد.
    در کل دوستی، به خصوص به ارتباط حضوری و بیرون رفتن و خدای ناکرده محیط های بسته بکشه، عاقبت نداره. از هر صد تا پسری هم که قول میده اشکال ندارم با هم ازدواج می کنیم، ده تاشون هم رو حرفشون نمی مونم.
    بیشتر هم دخترا این وسط می سوزن.
    اما برای رفع این مشکل باید چکار کرد؟
    یکی ازراهاش همین تجربه ی دخترای سوخته اس.
    این چیزی هم که شما نوشتید و امثال این.
    اگه دخرتا به فکر خودشون نباشن سیصد سال سیاه پسرا به فرکشون نیستن.
    نتیجه گیری اخلاقی سیاسی!: درصدی از مشکلات رو خود دخترا باعث میشن درصدی شم باس خودشون حل کنن.
    زیاد حرف زدم. ببخشید.
    ممنون از مطلبتون
    پاسخ:
    مرسی از نتیجه گیری اخلاقی سیاسی|||:

    ممنون از کامنتتون(:
    نمیشه به صورت کلی گفت .به نظرم بستگی به ادمش داره کاملا .من با روابط با جنس مخالف,مخالف نیستم ولی با اینکه این دوستت بازم به اون رابطه قبلیش فکر میکنه در عین اینکه بچه داره شووور داره مخالفم :)ولی برای همه ی ادم ها اینطور نیست که وقتی از یه رابطه میان بیرون تا ابد به اون رابطه فکر کنن 
    پاسخ:
    شما هم درست میگی 
    مشکل دوست اینکه هنوز به این باور نرسید دیگه تمام شد اون دوران مجردیش!!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">